Vykazujeme a účtujeme každých započatých 10 minut práce.
Doprava na adresu klienta je účtována hodinovou sazbou.
Hotline (řešení ihned) a Garance reakce (započetí řešení do X minut) jsou účtovány procentuální částkou z hodinové sazby dle počtu hodin provozu (1 až 24 hodin denně) a termíny provozu jsou předem specifikovány (obvykle dle provozní doby organizace).
Mimo specifikovaný čas provozu Hotline a Garance reakce odbavujeme incidenty a požadavky v nejbližším možném termínu, nejpozději však do 48 hodin od nahlášení.
Vyjma Hotline (incidenty a požadavky lze hlásit i telefonicky) a rutinních kontrol infrastruktury (incidenty a požadavky hlásí monitorovací systém) realizujeme pouze práce, které klient zadá do systému Helpdesk.
Hodinová sazba Po-Pá: 1.000 Kč
Hodinová sazba So-Ne: 1.500 Kč
Hodinová sazba svátky: 2.000 Kč
Hodinová sazba Hotline (reakce ihned): 20 %
Příklad 1: Provoz Hotline od 8 do 16 hodin každý všední den = 1.600 Kč za den
Příklad 2: Provoz Hotline od 8 do 16 hodin o víkendu = 2.400 Kč za den
Garance reakce do 30 min: 15 %
Příklad 1: Garance reakce do 30 minut od 8 do 16 hodin každý všední den = 1.200 Kč za den
Příklad 2: Garance reakce do 30 minut od 8 do 16 hodin o víkendu = 1.800 Kč za den
Garance reakce do 60 min: 10 %
Příklad 1: Garance reakce do 60 minut od 8 do 16 hodin každý všední den = 800 Kč za den
Příklad 2: Garance reakce do 60 minut od 8 do 16 hodin o víkendu = 1.200 Kč za den
Garance reakce do 120 min: 5 %
Příklad 1: Garance reakce do 120 minut od 8 do 16 hodin každý všední den = 400 Kč za den
Příklad 2: Garance reakce do 120 minut od 8 do 16 hodin o víkendu = 600 Kč za den
Termíny provozu Hotline a Garance reakce lze kombinovat dle potřeb provozu:
Příklad: Provoz Hotline od 8 do 12 hodin každý všední den = 800 Kč za den
Příklad: Garance reakce do 60 minut od 12 do 16 hodin každý všední den = 400 Kč za den
Cena za realizaci požadavků typu Vývoj a Projekt je individuální