Outsourcing IT vám umožní přenést starosti s provozem a správou IT na zkušeného partnera. Zajistíte si tak stabilní a bezpečné fungování technologií, bez nutnosti udržovat rozsáhlý interní tým. Služba přináší jistotu, že vaše IT prostředí bude neustále pod dohledem odborníků, kteří dokážou rychle reagovat na vzniklé situace, předcházet problémům a efektivně řídit rozvoj.
Outsourcing pokrývá kompletní správu IT infrastruktury, uživatelskou IT podporu. Všechny činnosti jsou realizovány s důrazem na spolehlivost, transparentnost a dlouhodobou udržitelnost.
Hardware, software a jejich životní cyklus:
◽ Kompletní evidence a údržba zařízení, aplikací, systémů, souvisejících služeb a licencí.
◽ Konfigurace, distribuce, instalace, aktualizace, patch management a dekomise.
◽ Zajištění dodržování interních i legislativních předpisů v souvislosti s provozem HW a SW.
Síťová infrastruktura a konektivita:
◽ Instalace a konfigurace síťových prvků.
◽ Správa přístupů, integrací a konektivity.
Cloud, hosting, on-premise, housing:
◽ Implementace a správa cloudových, hybridních i on-premise řešení.
◽ Zajištění kontinuity provozu s důrazem na spolehlivost, škálovatelnost a rychlou obnovu v případě havárie.
Bezpečnostní opatření:
◽ Zabezpečení koncových zařízení, účtů, sítě a souvisejících služeb.
◽ Správa kamerových systémů, přístupových systémů, inteligentních zámků a alarmů.
Dokumentace:
◽ Vedení srozumitelné a strukturované technické dokumentace infrastruktury, procesů, postupů, přístupů a kontaktů.
◽ Zajištění zastupitelnosti a snadné předatelnosti správy IT.
Portál IT podpory "Helpdesk":
◽ Provozujeme portál Helpdesk jako centrální nástroj pro evidenci, řešení a řízení incidentů, požadavků, projektů a vývojových úkolů.
- Incident je neplánovaná událost, kdy přestane fungovat něco, co vyžaduje nápravu do původního stavu.
- Požadavek je žádost o novou službu, změnu, zlepšení nebo přístup, která není poruchou stávajícího stavu.
- Projekt je Požadavek, který vzhledem ke své složitosti a dopadu vyžaduje plánování, koordinaci a řízení realizace.
- Vývoj Požadavek, jehož realizace zahrnuje programování nebo skriptování a nespadá do standardního rozsahu poskytovaných služeb.
◽ Klienti mají k dispozici zjednodušené a uživatelsky přívětivé rozhraní pro nahlašování incidentů či požadavků na libovolné platformě.
◽ Požadavky typu Projekt a Vývoj jsou realizovány až po individuální cenotvorbě a potvrzené objednávce.
◽ V Helpdesku rozlišujeme a zpracováváme Incidenty, Požadavky, Projekty i Vývoj dle dopadu na provoz a smluvní podmínky spolupráce (SLA).
- Kritický je stav Incidentů, které představují blokaci větší části provozu klienta.
- Urgentní je stav Incidentů, které představují blokaci jednotlivce nebo menší části provozu klienta.
- Standardní je stav Incidentů a Požadavků, které neblokují provoz klienta.
- Projekt / Vývoj je stav Požadavků, které mají individuální zadání a parametry dle objednávky.
◽ Helpdesk je propojen s monitoringem sítě, technickou dokumentací a znalostní bází pro zajištění efektivity realizačních týmů.
◽ Záznamy v Helpdesku jsou důležité pro hodnocení kvality IT podpory a také slouží jako podklady k fakturaci.
Přímá IT podpora uživatelů "Hotline":
◽ Provozujeme Hotline jako kanál okamžité podpory pro koncové uživatele při řešení kritických a urgentních incidentů.
◽ Hotline je doplňková služba k portálu Helpdesk, která umožňuje okamžitou interakci s IT specialisty prostřednictvím audio/video hovoru nebo chatu.
◽ Hotline může být dostupná nepřetržitě nebo dle specifických požadavků klienta (např. otevírací doba provozovny).
◽ Služba je účtována paušálně dle předem smluveného rozsahu.
Seznam používaného hardwaru (Pracovní stanice, servery, tiskárny, síťové prvky, apod.)
Správa hardwaru a jeho životní cyklus
Aktualizace a údržba hardwaru
Hodnocení hardwaru dle dopadu na provoz organizace
Hodnocení hardwaru dle nahraditelnosti a obnovy
Hodnocení hardwaru dle kompatibility s infrastrukturou
Využívání hardwaru dle typologie uživatelů
Dostupnost a spolehlivost hardwarové podpory
Školení a podpora uživatelů v používání hardwaru
Pro adekvátní výstupy je nutné zajistit dočasný přístup ke všem IT systémům.
Během realizace nebudou prováděny žádné zásahy do stavu současného IT.
Realizace může trvat od jednoho týdne až po několik měsíců.
Doprava konzultanta na adresu klienta je účtována částkou 10 Kč/km (cesta tam i zpět). Výchozí bod dopravy konzultanta je město Pardubice. Pro lokalitu Pardubice a blízké okolí do vzdálenosti 5 km je doprava zdarma.
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH.
100 a více zaměstnanců
-
Individuálně
50 až 99 zaměstnanců
-
25.000 Kč
20 až 49 zaměstnanců
-
17.500 Kč
19 a méně zaměstnanců
-
10.000 Kč