Během konzultací na téma optimalizace IT se zabýváme primárně třemi oblastmi: kvalitou, úsporou peněz a úsporou času.
Kvalita IT se zabývá spokojeností koncových uživatelů, stavem infrastruktury, adopcí nových technologií, efektivitou dodavatelů, dostupností služeb, důsledky a příčinami incidentů, kybernetickou bezpečností, plány budoucího rozvoje a podobně.
Úspora peněz v oblasti IT je dlouhodobá činnost. Toto téma zahrnuje licencování softwaru, přínosy a využití služeb, investice do výpočetní techniky a technologií, smlouvy s dodavateli a celou řadu dalších oblastí.
Úspora času v oblasti IT obvykle spočívá v automatizaci či zjednodušení procesů, což samo o sobě může zvýšit celkovou efektivitu organizace. K dosažení cílů může být nutné nasazení nových technologií, prohloubení znalostí zaměstnanců nebo změna partnerů a služeb.
Z konzultací mohou vyplynout komplexní úkoly, jako je třeba digitalizace administrativy nebo celková transformace IT. V zájmu efektivity může být nutné automatizovat obchodní, vývojové či výrobní procesy. Čekají nás ale také menší výzvy, jako je třeba zjednodušení administrativních úkonů jednotlivců.
Konzultace je do značné míry personalizovaná. Během poskytování služby mohu klienta jen mentorovat, nebo se i aktivně zapojit do implementace výstupů a doporučení.
První hodinu konzultace poskytuji zdarma.
Všední dny od 9 do 16 hodin = hodinová sazba 1.200 Kč.
Mimo specifikovaný čas, víkendy a svátky = hodinová sazba 1.800 Kč.
Fakturuji každých započatých 15 minut konzultace.
Doprava konzultanta na adresu klienta je účtována částkou 10 Kč/km (cesta tam i zpět). Výchozí bod dopravy konzultanta je město Pardubice. Pro lokalitu Pardubice a blízké okolí do vzdálenosti 5 km je doprava zdarma.
Všechny uvedené ceny jsou bez DPH (nejsem plátce DPH).